piątek, 23 grudnia 2011

ten blog

To właśnie mój, tylko mój blog - własne miejsce w sieci i tak na prawdę nasza jedyna rzecz całkiem na własność.
Blog będzie o muzyce - każdy kto lubi muzykę, czy klasyczną czy rockową, będzie tu mile przyjęty -  ale i o zwierzętach, najbardziej o koniach, jak i o zespołach, bo skoro mówimy o muzyce to musi być o nich
wzmianka.
Ten blog powinien się Wam kojarzyć z fajnym forum muzyczno-zwierzęcym, ale nie tylko, bo staram przedstawić świat takim, jakim jest, a nie Was okłamywać. Wszystkie linki jakimi - mam nadzieję - Was zaskoczyć, będą polecane prost z serca i jak się już od dawna nie mówi: "kawa na ławę i bez owijania w bawełnę".
Moim celem jest, aby ten blog nie był kolejnym śmieciem w Internecie, tylko fajnym miejscem na rozwijanie
poglądów w Polsce. Tak właśnie widzę moją działalność, myślę, że nie moge nic więcej zrobić w tej sprawie SAMA. Za to z Wami mogę wiele zmienić.
To wszystko co chciałam Wam przekazać na temat bloga.
        P.S. Postaram się pisać mniej starodawnie i nie zanudzać Was swoimi wykładami na temat moich poglądów! ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy