sobota, 31 grudnia 2011

Witam Wszystkich znowu na Sylwestra!

Życzę Wam superowego Sylwestra! Znalazłam niedawno fajną stronkę na świetne (jak ktoś ma ochotę) plotki i niekoniecznie o gwiazdach. Właściwie są 2 takie czyli:  PUDELEK - Sensacja. Plotka. Komentarz  oraz Plotek.pl - gwiazdy, najnowsze plotki, zdjęcia.
Bardzo lubię sobie poczytać o gwiazdach i co się dzieje w świecie show-biznesu, ale wróćmy do tego co chciałam napisać czyli odnośnie mojej poczty i pytań. A mianowicie możecie wysyłać na moją pocztę pytania, a ja z chęcią odpowiem! to moja skrzynka pocztowa: nietoperzopingwin@spoko.pl. Proszę piszcie coś, bo moja skrzynka jest samotna od bardzo dawna!!!
To wszystko co chciałam ująć i jeszcze sorrki za tak długie niepisanie!!!!!!!!!!!!! 
  
P.S. zapomniałam Wam się przedstawić! (wpadka) OK mam na imię Julia! Miło mi Was poznać!

papatki!!!!!!! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy