poniedziałek, 2 stycznia 2012

Muza (w końcu :D)

Pierwsze co chcę zrobić to zmienić poprzedni post, czyli muszę zmienić adres e-mail podawany w poście czyli: nietoperzopingwin@spoko.pl  na  xgirl@spoko.pl.

 Tym razem ja się wypowiem, ale potem dam Wam szansę się określić w formie maila lub komentarza do blogowego postu. Naprawdę Was o to proszę. Wczoraj odbierałam pocztę na onecie i przyszedł mail od Anonimowego z pytaniem: "Czytam Twojego bloga i chciałam Cię prosić, czy możesz zrobić konkurs, bardzo mi na tym zależy?".
Odpowiedziałam tak: "Spróbuję, ale nie mogę obiecać, to nic pewnego".
No właśnie i dlatego proszę o te wszystkie wiadomości i komentarze. Dlatego, że jest bardzo miło kiedy dostajesz komentarze na blogu.


Na koniec chciałabym zapisać dedykację dla Karo M-ci  i Gosi z mojej klasy - moich najlepszych . Pozdrawiam Cię Karko i Gosiu, Wy odwiedzacie mojego bloga i proszę Was o komentarze, żebym wiedziała co mam poprawić.

I ostatnia dedykacja to dla całej mojej klasy 5 "c", pozdrawiam Was wszystkich i życzę szczęśliwego Nowego Roku!!!
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy